پسر چوبی

پسر چوبی

پسرک هنوزفکرمی کند،به دنیایی که خبری از گربه نرِ و روباه مکارنیست...
پسر چوبی

پسر چوبی

پسرک هنوزفکرمی کند،به دنیایی که خبری از گربه نرِ و روباه مکارنیست...

ازمن سوال نکن

ازمن سوال نکـــــــن

جواب همه ات را

بلدنیستم که بمیرم!

اینکه چشمهایتان آبی نیست

اینکه بوی تندعرق نمی دهید

اینکه ناخن هایتان را

ناشیانه درمغزم رژه می روید

اینکه...

ازمن سوال نکــــــن،

من اولین قطره ای بودم

که ازآسمان افتاد

من اولین جنازه ای بودم

که روی آب آمد.

من اولین مولکول اکسیژنی بودم

که درمجرای تنفسی واردشد

من اولین پرنده ای بودم

که روی تیربرق خشکش زد.

ازمن سوال نکــــــن!

ازاین بالا

دنیامورچه ای است

که درمیان رگهای کپک زده ی خدا آرام

                                                آرام

                                                آرام

                                                راه می رود.

اینجاصداهایی به گوش می رسد

درفرکانسهایی ناشناخته،

ازغارهایی که اجدادم مرا صدامی زنند

می زنند صدامرا  اجدادم...

ازمن سوال نکــــــن!

این کامپیوتر

ویروس گرفته،

این کامپیوتر

در سرچ های شبانه ی خودش

دختری راپیدا کرده

که هر شب در ازای 5000تومان

برایش لالایی می خواند.


این کامپیوتر،

جواب همه ی سوال ها رایادش رفته،

می خواهد بخوابــــــــــد!

                       مهدی موسوی