پسر چوبی

پسر چوبی

پسرک هنوزفکرمی کند،به دنیایی که خبری از گربه نرِ و روباه مکارنیست...
پسر چوبی

پسر چوبی

پسرک هنوزفکرمی کند،به دنیایی که خبری از گربه نرِ و روباه مکارنیست...

آشفته های یک ذهن3

پروردگارمن.پروردگارمن. چرا مراتنها گذاشتی؟
             «واپسین کلام مسیح برصلیب.انجیل مرقس»
.
.
.
این روزها زیادمشغول مطالعه ام،مثل قبلها،که کتاب می بلعیدم،نادرابراهیمی،بزرگ علوی،ساعدی،و...
به تازگی رازفال ورق،درسرزمین کوچک من،روخوندم وبه قول گوست داگ«من که لذت بردم ازخوندنش»
رمانی تاپ وفلسفی...وقتشو داشتین بخونیدش شاید بشه آمارمطالعه رو از3دقیقه بالاتربرد. .
.
.نگران چیزهایی که نمی دانیم نباشیم،بلکه نگران چیزهایی باشیم که فکرمیکنیم میدانیم.
             «سقراط»
.
.
.
...ولی روزی ناگهان یک مسخره ی فسقلی وارددهکده شد.سربازخشت اولین کسی بودکه متوجه ورودش شد.برای اولین بارساکنان دهکده کمی نگران شدند...ازهمه بدتراینکه اوازکوتوله ها سوالهایی
میکردکه آنهاجوابش رانمی دانستند.بتدریج ازبقیه فاصله گرفت ودرکلبه ای گوشه دهکده به تنهایی
زندگی میکرد.
- بیشترازبقیه می فهمید؟
پیرمرد نفس عمیقی کشیدوآهی ازته دل بیرون داد.
          «رازفال ورق.یاستین گاردر»
.
.
.
مشکل اینجاست:همیشه آدمهای تنوع طلب،دست می گذارندروی آدمهای وفادار،افسوس...
          «محمود دولت آبادی»
.
.
.
 
Françoise Sagan, Paris, 1956
Photographer: Jeanloup Sieff
.
.
.
...سنجاب ازسرخشم خندید.ازروی شانه،نظری به گروه سنجاب هاانداخت.خواست چیزی پاسخی به ایشان بدهد،اما اشک ازدیدگانش فروریخت:«بهتراست ندانندکه گریه ام انداخته اند...».
آنگاه بابرگ سبزی که ازگل زرد هرزه ای کند،اشکهایش راپاک کرد.
            «درسرزمین کوچک من.نادرابراهیمی»
.
.
.
نتوانستم آوازبخوانم
بوسیدمت،
وعشق
باخونی ازمن سرازیرشد،
براستخوان گاهواره.
شب ازکوه بالارفت
و باروت بالارفت
ومرگ بالارفت
و خون از رگان من بالارفت
وموج عشق درنگاه من...
             «منم ولادیمیرمایاکوفسکی.ولادیمیرمایاکوفسکی»
.
.
.
دکتر: من نمی‌دونم این عِرق فامیلی‌یه، پسرخاله‌گی‌یه، دوستی‌یه، چی‌یه، هرچی هست، بابا یه لگد بزن به این زنیکه بندازش بیرون دیگه...
هامون: بابا مهشید چه گناهی کرده؟ حالا شمام همه‌تون بند کردین...
دکتر: اینا با هم‌دیگه رابطه غیرافلاطونی دارن، الاغ! مادر مهشید با عظیمی شریکه. عظیمی داره براش آپارتمان‌سازی می‌کنه. ده‌تا آپارتمان داره براش می‌سازه. چشماتو وا کن. مادره، این مرتیکه عظیمی رو برا شوهر آینده دخترش کاندید کرده...
هامون: مهشید من؟
دکتر: آره، اَه، کی می‌خوای بفهمی؟
       «فیلم هامون .داریوش مهرجویی»
.
.
.
The Lake, 1964
William Roberts
.
.
.
درون من چاهی است که دست بلندترین پک سیگارناشتا هم به آن نمی رسد.
.
.
.
سنجاب تنهاشدوتنهایی به اوامان اندیشیدن داد.باخودگفت:«دنیاپر ازهمه چیزاست وبی شک جنگل
درمیان آنهان ناچیزاست.مراجنگل های دیگرودرختان سیب وحشی دیگری خانه خواهدشد».
دیگری گفت:«سنجاب سرگردان!امروزتودیگرجنگلی که تنهای تنهاباشدنخواهی یافت.مرگ تورابه
جنگلهای عطرآگین بهشت می برد.ماهمه شنیده ایم که تودشنام داد ه ای».
               «درسرزمین کوچک من. نادرابراهیمی»
.
.
.
نمی دانی،
دلم راترسانده ام
روزی بهانه ات کرد
آزادی،
بیا
دوباره بسوزانش.

جدی تر:
1.پست طولانی که جدی ترنمی خواد...
2.زلف بربادمده...محسن نامجو
نظرات 89 + ارسال نظر
گالیا 1393/03/09 ساعت 11:14 ب.ظ http://torat1.blogfa.com

من ماهیِ خسته از آبم.
تن می‌دهم به تو
تورِ عروسیِ غمگین
تن می‌دهم به علامت‌سوالِ بزرگی
که در دهانم گیر کرده است

گروس عبدالملکیان

دل
دیگر
درجای خود نیست
به همین سادگی.
"حسین منزوی"

سلام
نکته هایی رو انتخاب کرده بودین تا ما هم بخونیم خیلی پسندیدم ... شاید جالب باشه اما خیلی دیگه با رمان سر نمیکنم ، ولی خب قصد دارم این کتابی که گفتین رو در اولین فرصت بخونم چون بدون شک کتاب جذاب و با مفهومیه ...

لطف دارین شما...
خوندن داستانهایی باموضوعات اجتماعی،سیاسی،فلسفی وازاین دست
رونباید ازدست داد.
بله کتاب راز فال ورق یه داستان نو وپر کششی هست.وقت شدبخونین.
رمانهای جالب دیگه هم هست ک درفرصتی معرفی میکنم.
سلام

لابیرنت 1393/03/10 ساعت 10:18 ب.ظ http://LABIRANT.BLOGFA.COM

سلامممممم

اول.....

خییییییر...دیراقدام کردین بانو
البته شما جاهای دیگه مطمنا اولین

سلام

لابیرنت 1393/03/11 ساعت 06:02 ب.ظ http://LABIRANT.BLOGFA.COM

سلام
نه خیرهم . وقتی من اومدم هیچ نظری نبود.قبول نیست.

........
باید می رفتم از تو
از تو وُ ارتفاعات چشمگیرت
هیچکس، در قله ای که فتح می کند
ساکن نمی شود

ندیدن دلیل برنبودن نیست...شماکه بهترمیدونین

بعدتوهرشب
پتویم
گلهای زیادی تعارفم می کند.
اما
هیچ گلی
گلهای تو نمی شود.

سلام

گالیا 1393/03/13 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.torat1.blogfa.com

برای فراموشی تو

هیچ راهی وجود ندارد

خودم را

به هر راهی که می زنم

روزی با تو رفته بودم..



فرشاد بیات

سلام ...
خوبم
خوبی؟

برای داشتنت
روزهاست می گردم،
کجاپنهان شده ای
دل ساده ام؟

سلام

خداروشکر
خوبم
خوب باش

لابیرنت 1393/03/14 ساعت 08:11 ب.ظ http://LABIRANT.BLOGFA.COM

یعنی اون دفعه هم اول نبود م .......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بستگی به زرنگی وخیلی چیزای دیگه داره...گفتم که ندیدن دلیل برنبودن نیست.

کاپوچینو 1393/03/15 ساعت 09:05 ب.ظ http://acappuccino.blogsky.com/

قبول نیس کامنتم پرید !
سلام جان برادر، اقا خوشابه حال شما که سرانه مطاله رو بالامیبرید، من از طرف خودم از شما سپاس گذارم!
کسی چه می دونه، شاید این دلا که نه اون دلا اونجا پیدا شد

+باید خوند، لامصب مث غذا میمونه

ای جااان...آقا ارادت داریم...ازاین ورا؟
شاهراه نظرهارو ک بسته بودی ،نمیشد کامنت گذاشت.
چه کنیم برادرجان،جور دیگران باست بکشیم
اون دلارو جایی نمیشه پیداکرد.نایاب شده.دیدی،سلام برسون

سلام جان برادر

سلام
توان دوری از دنیای پرمهر شما دوستان عزیز را نداشتم و با دلی لبریز از دلتنگی برای شما رخصت می یابم برای حضور دوباره... برای خواندن دوباره وبلاگ شما... و افتخاره خواندن دوباره دلنوشته هایم توسط شما....

خوش آومدین دوست عزیز
باعث خوشحالیه ک از مطالبتون استفاده کنم

سلام

امیرکسری 1393/03/15 ساعت 11:53 ب.ظ http://naataanaayil.blogfa.com

سلام

کم

پیدایی....

کمترفرصت دارم به نت بیام..ولی من بعد بیشترو بیشتر می ایم

امیرکسری 1393/03/16 ساعت 12:06 ق.ظ http://naataanaayil.blogfa.com

سلام
با مطلب جدید مشتاق نظرات شما هستیم

خدمت میرسم دوست عزیز

سلام

ناهید 1393/03/16 ساعت 10:50 ق.ظ http://nz54.blogfa.com

خدایا
ما برای داشتن دست های تو ریسمان نبسته ایم
" دل " بسته ایم
همین ک ححال دلمان خوب باشد، برایمان کافی ست...
ولی خدا حال دلم اصلا خوب نیست ...

سلام آدم برفی جان
ببخش بابت نبودنم
حال دلم اصلا خوب نیست این روزها ...

سلام ناهید عزیز
خدانکنه...چشم امید مابه شماست
خوب باش بانو..خوب

d.a 1393/03/17 ساعت 12:28 ق.ظ http://nemesis96.blogfa.com

شاید خوابیده بیداره فریاد
نمیذاره صداش شنیده بشه...

فریادی نیست
همه جارو سکوت گرفته...

برای دقایق در فضای رمان های دولت آبادی وابراهیمی گم شدم...گم شدم در هامون و فضای فلسفی اش...گم شدم در دنیای ساده و بی آلایش هامون که غرق سفیدی بود... هم ناخوداگاه یاد حیاط شلوغ و پر از ادم "همسایه ها" شدم آنجا که احمد محمود از هر همسایه ای تکیه کلامی را برای همیشه در ذهن تو به یادگار می گذارد....بزرگ علوی راهم دوست دارم...د
سلام دوست عزیز
ببخشید دیر سر زدم.در اولین فرصت "راز فال ورق را خواهم خواند

لذت بردم ازاین چیدمان زیبا...

سلام دوست عزیز
لطف دارین...بله وقتشو داشتین مطالعه کنین

پرند 1393/03/19 ساعت 12:39 ب.ظ

دکتر سماواتی:
چه طور شد با هامون آشنا شدی؟

مهشید:
چه میدونم. همون کلیشه همیشگی.

بابا فشار می آورد زن یه پولدار عوضی شم.

بعد با هامون آشنا شدم. از خل بازیاش، ذوق و شوق بچگانش،

از کنجکاویش واسه دونستن هر چیز،

از سواد و معلوماتش خوشم اومد.

اون باعث شد من پوست بندازم.

نمی دونم خیلی چیزا باعث شد خیلی چیزا رو بفهمم ...



سلام بر پسر چوبی
امیدوارم در صحت و سلامت باشید
پست زیبایی بود.

ممنون که این قسمت ازدیالوگو اوردی
لطف داری ....به همچنین

سلام

فصل ها می گریزند
و خورشید
که هی غروب می کند

خرداد را پر از خون کرده.
ما
سراسیمه فرار می کنیم
و کوچه های بن بست

که آن قدر زیبا بودند

این قدر ترسناکند
"گروس عبدالملکیان"
سلام دوست عزیز. روزت خوش

دستهای مرا می گیری و
به خاک دعوت می کنی!
من
هنوزمورچه های زیادی را
آب نداده ام.
زنبورهای زیادی
یتیم می شوند!
وعده ما
ظهرتابستان...

سلام دوست عزیز
لحظه هایت آرام

سلام بر برادر بزرگوار و مهربانم
عیدتان مبارک

لطف دارین....به همچنین

سلام بانو

وقتی تو نیستی
نه هست‌های ما
چونان‌که بایدند
نه بایدها ...

هر روز بی تو
روز مباداست.

قیصر امین پور
سلام . مبارک باد میلاد آخرین منجی بر شما.عیدتان مبارک...

وقتی تونیستی...

سلام دوست عزیز
میلاد نجات دهنده برشمامیمون ومبارک باد

امیر 1393/03/22 ساعت 09:35 ق.ظ http://naataanaayil.blogfa.com

سلام بر شما
کاش بیشترشاهد نظراتتون باشیم.به کامنت قبلیتون هم پاسخی تقدیم شده است.

لطف دارین دوست گرامی...بله حتما

سلام

امیر 1393/03/22 ساعت 11:20 ب.ظ http://naataanaayil.blogfa.com

[گل]سلام

عید ولادت حضرت مهدی(ع) بر شما مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج

[گل][گل][گل][گل][گل]

سپاس
وبرشمانیزمبارک باد

سلام

پرند 1393/03/23 ساعت 12:45 ب.ظ

بر آنچه گذشت،

آنچه شکست ،

آنچه نشد ...

حسرت نخور ،

زندگی اگر آسان بود از اول با گریه شروع نمیشد ...


سلام بر شما
میلاد اخرین منجی عالم بشریت بر شما مبارک باد

ماانسان رو در سختی آفریدیم
زیبابود
برشمانیزمبارکباد

سلام

کاپوچینو 1393/03/23 ساعت 07:05 ب.ظ http://acappuccino.blogsky.com/

سلام برادر جان، عیدت مبارک
خداحفظت کنه

سلام جان برادر....برشمانیز میمون باد
آمینبه همچنین

بانو 1393/03/24 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام همسایه

سلام همسایه قدیمی...

بیشتر مردم به اعمالی می بالند که وجود آن را در دیگران نکوهش میکنند.
.
.
.
سلام ....

بله درسته...حکیمانه بود

سلام بانو

d.a 1393/03/25 ساعت 09:29 ب.ظ http://nemesis96.blogfa.com

چون داری دنبالش میگردی پیداش نمیکنی شاید پیش خودت باشه....
رشتت انسانیه؟

نیست...شاید فرسنگ ها دوره ازم!
زیرمجموعه ی اونه

در من اینک کوهی ،

سر برافراشته از ایمان است

من به هنگامی شکوفایی گل ها در دشت ،

باز می گردم

و صدا می زنم :

آی!

باز کن پنجره را،

باز کن پنجره را

ــ در بگشا !

که بهاران آمد!

که شکفته گل سرخ

به گلستان آمد!

باز کن پنجره را !

که پرستو پـَر می شوید در چشمه ی نور،

که قناری می خواند،

ــ می خواند آواز ِ سرو

که : بهاران آمد

که شکفته گل ِ سرخ

به گلستان آمد!

سبز برگان ِ درختان ِ همه دنیا را،

نشمردیم هنوز
سلام دوست عزیز...

در من اینک کوهی ،

سر برافراشته از ایمان است

من به هنگامی شکوفایی گل ها در دشت ،

باز می گردم

و صدا می زنم :

آی!

باز کن پنجره را،

باز کن پنجره را

ــ در بگشا !

که بهاران آمد!

که شکفته گل سرخ

به گلستان آمد!

باز کن پنجره را !

که پرستو پـَر می شوید در چشمه ی نور،

که قناری می خواند،

ــ می خواند آواز ِ سرو

که : بهاران آمد

که شکفته گل ِ سرخ

به گلستان آمد!

سبز برگان ِ درختان ِ همه دنیا را،

نشمردیم هنوز
سلام دوست عزیز...

لذت بردم ازخوانش این شعر
ممنون

سلام دوست گرامی

امیر 1393/03/27 ساعت 03:42 ب.ظ http://naataanaayil.blogfa.com

سلام
مشتاق دیدار.....
ترک کردید تبادل نظر را؟

فقبل عذری...

حتما بزرگوار

سلام دوست عزیز

همچون بید خم شو و چون بلوط مقاومت کن.
.
.
سلام بزرگوار

زیبابود وانرژی بخش...سپاس بانو

سلام

خدایا :به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ،بر بی ثمری لحظه ی که برای زیستن گذشته است،حسرت نخورم،و مردنی عطا کن که بر بیهودگیش،سوگوار نباشم
خدایا:"چگونه زیستن"را تو به من بیاموز،"چگونه مردن"را خود خواهم آموخت.
سلام. گرامی باد سالروز هجرت دکتر شریعتی

خدایا به من زیستنی عطاکن...
این نیایش رو بسیار دوس میدارم

ممنون که یاداوری کردی

سلام دوست عزیز

@mobin 1393/03/30 ساعت 01:33 ب.ظ http://pinkfriday.blogfa.com

veb jalebi dari
bemanam sar bezan
nazaram bedeh

ممنون
میام

d.a 1393/03/31 ساعت 12:04 ق.ظ

آری پرواز را از ققنوس آموختم....

مواظب بال هات باش
زخمی شن روزها زمینگیری

کاپوچینو 1393/04/01 ساعت 12:40 ب.ظ http://acappuccino.blogsky.com/

سلام اقا :))
آشوبم آرامشم تویی
به هر ترانه ای سر میکشم تویی
سحر اضافه کن به فهم آسمام


برادرجان خوبی؟

سلام جان برادر
خداروشکر....خوبه خوب.ایشاله ک شومام روزها بروفق مراد باشه
آقا ارادت مارو پذیراباش...

من اینجا بس دلم تنگ است
وهر سازی که می بینم بد آهنگ است
بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است ؟

چاووش خوانِ قافله ی روشنان "امید"

از ظلمتِ رمیده خبر می دهد سحر ...
"مهدی اخوان ثالث"

به دیدارم بیا، ای هم گناه، ای مهربان با من
که اینان زود می پوشند رو در خواب های بی گناهی ها
و من می مانم و بیداد بی خوابی...

خاتون 1393/04/05 ساعت 10:37 ق.ظ http://ghobaaar.blogfa.com/

بیا وداع کنیم ...
بیا وداع کنیم ...
اگر بنا باشد کسی از ما بماند ...
همان به که تو بمانی ...
"کینه ی" تو به کار این دنیا بیشتر می آید تا "عشق" من !

کلیدر / محمود دولت آبادی


درود... سربلند باشید

خاک پیر!توشاهدمن باش که قسم خورده ام هرگزباایشان کنارنیایم،اما سوگندمن مانندسوگندهرانسان فروریخته ای تردوشکننده است؛زیرا که من با رذالت کنارآمده ام.کوله بارم خالی است واین،ته مانده همه ی
دلخوشی های من است...
درسرزمین کوچک من . نادرابراهیمی

سلام
لطف دارین...

آدمیست دیگر
یک روز حوصله هیچ چیز را ندارد
دوست دارد بردارد خودش را بریزد دور
((حسین پناهی))

آه دیگرخاموش
افلیای مهربان.
ای ‌‍پری زیبا.
در نیایش های خویش
گناهان مرانیز به یادآر.
ٔ شکسپیر

کاپوچینو 1393/04/07 ساعت 11:26 ق.ظ http://acappuccino.blogsky.com/

سلام جان برادر!
چشم مایی :))

چراغ را خاموش کن
سر تا پا ستاره ام
به آغوشم بیا
بی ماه
شب کامل نمی شود.
+رضا چایچی


راه پنهانی مِیخانه نداند همه کس
جز من و زاهد و شیخ و دو سه رُسوای دگر

زنده باشی...عزیزی
سلام جان برادر

کاش باران خرد می بارید
کاش می شد دست دراز
مشتی بر می داشت
آب از چاه خدا..

امیر 1393/04/07 ساعت 04:42 ب.ظ http://naataanaayil.blogfa.com

سلام و سپاس از حضورت
چنین نوشتی:
حلول ماه خدارو تبریک میگم.
امیدکه منو عفو کرده باشین ک اینقدر برای عرض ادب دیر اومدم.
فعلا از مباحثتون با دیگردوستان استفاده می کنم...

سلام

آن شب دلم را،نه مرا گم کرده بودم
اوبود ومن،من دست وپا گم کرده بودم
صدجانماز آورد می ترسم بگویم
درخانه اش من قبله را گم کرده بودم.

[پاسخ:] و چنین نوشتم:

سلام بر پسر چوبی
خوش آمدی و صفا آوردی
چه زیبا سرودی:
در خانه اش من قبله را گم کرده بودم !!!
این درد همیشگی ایمان آورندگان است!
او از ما به ما نزدیک تر است و ما از او دوریم

دوست نزذیک تر از من به من است
وین عجب بین که من از وی دورم
چه کنم؟با که توان گفت که دوست
در کنار من و من، مهجورم ....!

دردِ غفلت!!!

درمان غفلت چیست ای عزیز؟!!!

ممنون دوست عزیز
درمان غفلت:شاید ذکراست ویادآوری.شعوراست وآگاهی...وعشق

سلام بزرگوار

باید عاشق شد و خواند
باید اندیشه کنان پنجره را بست و نشست
پشت دیوار کسی می گذرد، می خواند
باید عاشق شد و رفت
چه بیابانهایی در پیش است
رهگذر خسته به شب می نگرد
می گوید : چه بیابانهایی! باید رفت
باید از کوچه گریخت
"محمود مشرف آزاد تهرانی"
سلام دوست گرامی....

زیبابود....سپاس
سلام دوست عزیز

پرند 1393/04/14 ساعت 03:35 ق.ظ

سلام پسر چوبی
ماه مهمانی خدا بر شما مبارک

ممنون
طاعاتتون مقبول حضرت دوست


سلام

کاپوچینو 1393/04/14 ساعت 01:00 ب.ظ http://acappuccino.blogsky.com/

لمسِ تن تو
شهوت است و گناه
حتی اگر خدا عقدمان را ببندد
داغیِ لبت ، جهنم من است
حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند
هم آغوشی با تو ، هم خوابگیِ چرک آلودی ست
حتی اگر خانه ی خدا خوابگاهمان باشد...
فرزندمان، حرام نطفه ترین کودک زمین است
حتی اگر تو مریم باشی و من روح القدس
خاتون من
حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم ،
یک بوسه
یک نگاه حتی ـ حرامم باد
اگر تو عاشق من نباشی...
+احمد شاملو

سلام برادر جان، خوبی؟

اگرتو عاشق من نباشی...
لذت برم ازخوانش شعر مرحوم شاملو


سلام جان برادر
خداروشکر

گلبرگ 1393/04/18 ساعت 10:37 ب.ظ http://golbarg82.blogfa.com/

و عشق را
کنار تیرک راه بند
تازیانه می زنند
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد...
روزگار غریبی است نازنین...
آنکه بر در می کوبد شباهنگام
به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد... شاملو
.
.
سلام

این روزها
خیلی چیزها رو باید قایم کرد
گاهی خودتت را هم...


سلام

جا مانده است
چیزی جایی
که هیچ گاه دیگر
هیچ چیز
جایش را پر نخواهد کرد
نه موهای سیاه و
نه دندانهای سفید
"حسین پناهی"
سلام

ساندویچی مغز می فروخت وجگر
این روزها همه مغرمی فروشند...


سلام دوست عزیز

گلبرگ 1393/04/21 ساعت 11:25 ق.ظ http://golbarg82.blogfa.com/

جان میدهم به گوشه زندان سرنوشت


سر را به تازیانه او خم نمی کنم!
.
.
سلام

ایستادگی تاوان دارد...

سلام

هرگز نمی توان
گل زخم های خاطره ای را ز قلب کَند
که در این سیاه قرن
بی قلب زیستن
آسان تر است ز بی زخم زیستن
قرنی که قلب هر انسان
چندیدن هزار بار
کوچکتر است
از زخم های مزمن و رنجی که می کشد

"نصرت رحمانی"
سلام دوست عزیز. مدت زیادیه که مطلب جدیدی ازتون نخوندیم. چشم به راهیم

ممنون به خاطراین شعر زیبا
لطف دارین بزرگوار. کمتر فرصتی پیش میاد به نت سری بزنم.ولی حتمن این کارو انجام میدم

درآستان وحشت از پایان پذیرفتن
دیگرچه سود از داستان تازه ای گفتن
وقتی چراغ آخر این خانه خاموشی است
آن به که باشد سرنوشتم ناگهان خفتن...
سلام دوست عزیز

پرند 1393/04/24 ساعت 02:37 ق.ظ http://arses.blogfa.com/

در نیمه‌ی ماه رمضان ماه برآمد
سالار کریمان جهان از سفر آمد
افطار کنید از رطبِ ذکرِ حسن جان
چون بر علی و فاطمه زیبا پسر آمد

سلام بر پسر چوبی
تولد امام حسن مجتبی بر شما مبارک

سپاس به خاطر شعرزیباتون
میلاد کریم اهل بیت برشما نیز میمون باد

سلام

امشب سر مهربان نخلى خم شد/ در کیسه نان بجاى خرما غم شد
در کنج خرابه ها زنى شیون کرد / همبازى کودکان کوفه کم شد . . .
با سلام ایام شهادت مولا علی (ع) تسلیت باد.
در این شبهای قدر ما را از دعای خیرتان فراموش نکنید...

تسلیت به آزاد اندیشان تمامی قرون
آه ازعلی...
لطف دارین دوست عزیز

سلام

بانو 1393/04/27 ساعت 04:03 ب.ظ

کجایید همسایه؟
چرا پست جدید نمیگذارید؟

لطف دارین....بله حتمن بانو
در اسرع وقت انجامش میدم

همسایه دیوار به دیوارتون.
سلام

گلبرگ 1393/04/28 ساعت 12:30 ب.ظ http://golbarg82.blogfa.com/

تقدیری سراسر خیر و برکت ، سلامتی ، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت توشه ی این شبهایتان باشد ...
سلام و التماس دعا ...

آمین..
ممنون بخاطراین ارزوهای خوب ...وبه همچنین

سلام

بانو 1393/04/29 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام
ممنون

خواهش
سلام

کاپوچینو 1393/04/29 ساعت 06:24 ب.ظ http://acappuccino.blogsky.com/

کجایی مرشد!؟

سالاری برادر
آقا ارادت مارو قبول کن بره
سلام جان برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد