پسر چوبی

پسر چوبی

پسرک هنوزفکرمی کند،به دنیایی که خبری از گربه نرِ و روباه مکارنیست...
پسر چوبی

پسر چوبی

پسرک هنوزفکرمی کند،به دنیایی که خبری از گربه نرِ و روباه مکارنیست...

...

 ۱
 نه به خاطر شعر

 نه به خاطر جور دیگر زیستن

خانه ی من
  برای دو نفر کوچک بود
 به همین خاطر تنها ماندم ...!
   
    "رسول یونان"
۲

در صورتى که اهلى ام کنى و با من عهد و پیمان ببندى، اگر در ساعت چهار بعد از ظهر بیایى، من از ساعت سه بعد از ظهر حس مى کنم که خوشبختم.هر چه ساعت پیشتر مى رود، خوشبختیم بیشتر مى شود.در ساعت چهار به هیجان مى آیم و نگران مى شوم و آن وقت قدر خوشبختى را مى فهمم.

                "شازده کوچولو . آنتوان دو سنت اگزوپری"

۳-

آنگاه که خسته شدی
آنگاه که از پای درآمدی

مهم نیست.
باز هم مقاومت کن
باز هم بجنگ و شکست بخور.

این بار شکست بهتری خواهی خورد!!!
      
                                              "ساموئل بکت"
نظرات 15 + ارسال نظر
میس بهار 1391/02/06 ساعت 10:13 ب.ظ


خانه ی من برای دو نفر کوچک است ...
.
.
.
2. احساس خوبی بود...

3.


تو نیستی
و خورشید مردد است
برای آمدن


سلام رفیق!




نه...من هستم،بهش بگو نیاد

هی رفیق سلام

میس بهار 1391/02/06 ساعت 10:13 ب.ظ

هوینجوری یه هو !!!

اینجوریه...؟؟؟

اِلیکــــو 1391/02/07 ساعت 01:19 ق.ظ

۱
۲
۳
و هر آنچه را که تو از جایی جدا کنیُ اینجا بنویسی رو دوس دارم برفی جانم

سلام
منتظرت بودم بانو جان

۴
۵
۶
وممنون از شما خانم جان

سلام

(آیکون کسی که شکمشو گرفته واز خنده ریسه میره)
بازکه سریع تایپ شد خانم عزیز----تااین سند وسال کسی بهم نگفته بود بانو

سپهر 1391/02/08 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.acappuccino.blogsky.com/

...
سر کوه بلند آمد عقابی
نه هیچش ناله‌ای، نه پیچ و تابی
نشست و سر به سنگی هشت و جان داد
غروبی بود و غمگین آفتابی
...
(اخوان)

سلام جان برادر

غروبی بود و غمگین آفتابی....

سلام برادر جان

اِلیکــــو 1391/02/09 ساعت 04:21 ق.ظ

پرو فایل فعال کنید به نفعتان است
آقا را بانو خطاب نمی کنیم !

( آیکونِ شرم ساریُ اینا )

فعاله خانم جون

بیخیال..عوضش کلی خندیدم

میس بهار 1391/02/09 ساعت 12:28 ب.ظ

کمپوت اعتماد به نفس ....
داریم این دو رو برا ؟؟

از مضارع ها و ماضی ها خسته شدم
دلم برای یک حال ساده
تو را دیدن تنگ است
سلام





.
.
.
شعر مردمو که تغییر دادی! اجازشو گرفتی؟!
ولی باشه،
به بزرگواری خودم قبولش میکنم

سلام

اِلیکــــو 1391/02/10 ساعت 04:39 ق.ظ

دقیقا کجاشه ؟!

+ و بنده هنوز منتظرم چیزی درباره یِ زندگی به یادگار بذارید جناب!
جناب دیگه ؟ درست است ؟

کوچه اولی رو که رد کردی میرسی....

سمت راست قالب،روی آدم برفی که کلیک کنی...

حتماْ...

ناهید 1391/02/10 ساعت 09:17 ق.ظ http://nz54.blogfa.com

هر روز تکراریست
صبح هم ماجرای ساده ایست
گنجشک ها بیخودی شلوغش می کنند.

سلام
این روزها خانه ها چه قدر کوچک شده اند...

اگه روزا تکراریین،تو اون آدم تکراری نشو...

سلام
کوچیکن عین دلامون

میس بهار 1391/02/10 ساعت 10:56 ب.ظ


قیافمان اینجوریست الان ...
هی ...

[:S027:
هی...

جیرجیرک 1391/02/15 ساعت 03:45 ب.ظ http://6ASUSA.BLOGSKY.COM

سلام

حالا به من بگو اهلی کردن یعنی چه؟

ایجادعلاقه کردن.دوستی کردن....

سلام

اِلیکــــو 1391/02/16 ساعت 04:10 ق.ظ

اوووم
حال داد اساسی این شعرِ
و اساسی تر حالِ این روزات حال گرفت جناب
امیدوارم خوب ترین باشه حالت

ممنون...مرسی

[ بدون نام ] 1391/02/17 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام به
آدم برفی مهربونی مه لطف کرد و به من سر زد
مرسی از حضور گرم و صمییت
خوشحالم که نوشته هام رو دوست داشتید
من هم اومدم
اینجا فضای جالبی داره مثل کافی شاپ میمونه فضاش
دوست دارم
راستی من عاشق برفم
و همیشه وقتی می باره آدم برفی می سازم

ممنون

سلام

آزاده 1391/02/17 ساعت 01:35 ق.ظ http://WWW.BANOYESHEROGOL.BLOGFA.COM

بازم سلام
وای این نظر قبلیه رو من نوشتم اما یادم رفت که اسمم رو بنویسم
حالا می نویسم

[ بدون نام ] 1391/06/21 ساعت 11:27 ب.ظ

شازده کوچولو
کتابی ساده و پربار و دوست داشتنی

اسم وبلاگتون منو یاد شاعری میندازه
از لینکهاتون علی اکبر یاغی تبار رو میشناسم از شاعران شهر خودم بابلسر ...

کلا اینجا محیط خوبی ساختی
خیلی متنوع
آفرین

لطف دارین شما

حامد 1391/06/21 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.hamednasiri2.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد